Politica de retur

RETUR

Conform legislației române în vigoare: Consumatorul poate returna produsele achizitionate, în ambalajul original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără invocarea unui motiv. În cazul returnarii produsului, produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Dolce Vizio Hari Caffe SRL își rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

  • nu au fost returnate în limitele prevăzute de lege;
  • nu sunt returnate în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit);
  • produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c). Adică mai exact produsele personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care conțin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului) si a cărei matriță a fost anterior aprobată de către client.

Motive eligibile pentru returnarea unui produs:

  • Produsul a ajuns la dumneavoastră defect sau deteriorat. În cazul în care coletul adus de către curier nu este în stare bună si prezintă elemente clare de deteriorare severă a integrității pachetului și a conținutului (pachetul este desfăcut, rupt, înțepat, conținutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme în momentul livrării pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se întocmește un proces-verbal de constatare, se fac fotografii și se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamatie ulterioara livrării de către curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Nu sunt însă considerate probleme deteriorările minore, normale, care sunt datorate manevrarii și manipularii pachetelor și care nu afectează conținutul acestora (de exemplu: prafuirea/murdărirea exteriorului pachetelor, îndoirea ușoară a colturilor, etc).
  • Produsele au fost livrate sau facturate greșit.
  • Produsele au specificatii eronate pe site față de realitate.
  • În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs nou, cu condiția notificării în scris în termen de 14 zile de la recepționarea produsului. Dacă înlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
  • În cazul în care se optează pentru inlocuirea cu un produs identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.
  • Suma aferentă produsului returnat va fi achitată de Dolce Vizio Hari Caffe SRL în termen de max. 14 de zile calendaristice de la solicitare. Returnarea se face numai în conturi indicate de Client. Nu se fac returnari în numerar sau ramburs.
  • Dacă constatați ulterior că produsul este defect, sau ați primit alt produs decât cel comandat vă rugăm să ne contactați pe email sau la numerele de telefon puse la dispoziție în cadrul site-ului pe pagina Contact pentru soluționarea problemei în maxim 3 zile de la primirea produsului.