Definiții și Termeni

dolceviziocaffe.ro – este website-ul aflat in proprietatea și administrarea, Dolce Vizio Hari Caffe SRL, persoană juridică cu capital 100% românesc, având număr de ordine în Registrul Comertului J26/1643/2022, cod unic de înregistrare fiscală 46750922.

Vânzător – Dolce Vizio Hari Caffe SRL, persoană juridică de naționalitate română, având număr de ordine în Registrul Comerțului J26/1643/2022, cod unic de înregistrare fiscală 46750922.

Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are varsta peste 16 ani și își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Dolce Vizio Hari Caffe SRL (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Dolce Vizio Hari Caffe SRL și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoană fizică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site. Utilizatorul este responsabil și se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate Wishlist – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului / Utilizatorului să își creeze liste cu bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online găzduit la adresa web dolceviziocaffe.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

În cazul în care prețurile, stocurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza noastră de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivelor produse. În concluzie, toate informațiile folosite pentru descrierea produselor și/sau a serviciilor disponibile prezentate pe site, nu reprezintă o obligație contractuală din partea Dolce Vizio Hari Caffe SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv Bunurile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Document – această pagină de termeni și condiții.

Conținut • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de catre Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta; • informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada; • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adaugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Comunicări Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/web push/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Dolce Vizio Hari Caffe SRL, Cumpărătorului.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.

Descriere – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Documente contractuale Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vanzatorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifica cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunta Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată. Contractul se considera încheiat între Vânzăator si Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.

Politica de vânzare Online

Accesul în vederea efectuarii unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător. Pentru motive justificate Dolce Vizio Hari Caffe SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuarii unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumparatorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Dolce Vizio Hari Caffe SRL Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Dolce Vizio Hari Caffe SRL își rezerva dreptul de a cere Clienților/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejarii informației din cadrul Site-ului. Dolce Vizio Hari Caffe SRL poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt tert cu care Dolce Vizio Hari Caffe SRL are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON).

În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta Dolce Vizio Hari Caffe SRL În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Cumparatorul. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se poate solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumparator în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor bunurilor.

Cesionarea și subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Dolce Vizio Hari Caffe SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Dolce Vizio Hari Caffe SRL, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Dolce Vizio Hari Caffe SRL asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Dolce Vizio Hari Caffe SRL. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Dolce Vizio Hari Caffe SRL și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Dolce Vizio Hari Caffe SRL cu referire la acel Conținut. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului. În cazul în care Dolce Vizio Hari Caffe SRL confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Dolce Vizio Hari Caffe SRL pentru respectivul Client/Cumpărător sau oricare alt tert care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare. Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Dolce Vizio Hari Caffe SRL si/sau al angajatului/prepusului Dolce Vizio Hari Caffe SRL care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care-l însoțește, în cazul în care acesta există.

Comanda Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumparaturi, în lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vanzatorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpăratorului. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificari prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parți față de cealalta sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri: • neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a tranzactiei, în cazul plății online; • invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de Dolce Vizio Hari Caffe SRL, în cazul plății online; • datele furnizate de către Client/Cumpărăor, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte; Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la: – ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat; – ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitata, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează: • pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuata plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumpărătorului; • pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar -> prin virament bancar sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumpărătorului; • pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă). În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului. Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare. Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apasand butonul „finalizează comanda”. Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda. După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. („Primire Comandă / Confirmare”). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii, telefonic, prin SMS sau printr-un e-mail. În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnică ori neconformități constatate în momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la această situație și vom rambursa sumele plătite de către dvs. pentru aceste produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevăzute în aceste Condiții de Furnizare, în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dvs. de terminare a contractului.

BUNURI/SERVICII pentru care nu se asigură dreptul de retragere Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele: • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător; • furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere; • furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar; • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător; • furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente; • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; • furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații; • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

Confidențialitate

Dolce Vizio Hari Caffe SRL va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzatorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Dolce Vizio Hari Caffe SRL nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

Comunicări Comerciale

Cumpărătorul/Utilizatorul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, în orice moment, după cum urmează: • prin modificarea setarilor din Cont la secțiunea “Abonările mele”; • prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător său; • prin contactarea Vânzătorului. Renuntarea la primirea Comunicărilor Comerciale nu implică renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document Prin adaugarea de Bunuri în secțiunea din Cont “Coșul meu”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizătorului Comunicări Comerciale cu privire: • la modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in secțiunea “Coșul meu”; • la recomandări de Bunuri similare cu cele adaugate in secțiunea “Coșul meu”; • la existența Bunurilor în secțiunea “Coșul meu”; • la disponibilitate stoc Bunuri în secțiunea “Coșul meu”. “Favorite”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire: • la modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adaugate în secțiunea “Favorite”; • la recomandări de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate în secțiunea “Favorite”; • la disponibilitate stoc Bunuri adaugate în secțiunea “Favorite”; În urma achiziționării unui Bun, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la: • sugestii de Bunuri sau Servicii recomandat a fi utilizate împreuna cu Bunul sau Serviciul achiziționat. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea Vânzătorului în acest sens. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experientei de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informatiile obtinute în urma acestor cercetării de piată și al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetare de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs., transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Vânzătorului.

Facturare – Plată

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului dolceviziocaffe.ro sunt conforme cu legislatia in vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Dolce Vizio Hari Caffe SRL, precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Dolce Vizio Hari Caffe SRL in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: [email protected] . Prețul Recomandat de Vânzare (RRP): Prețurile recomandate afișate pe Platforma sunt cele recomandate de producatorul mărcii respective sau de furnizorii Dolce Vizio Hari Caffe SRL prezintă aceste prețuri pe Platformă, lângă prețul la care Dolce Vizio Hari Caffe SRL oferă respectivul produs Clienților.

Livrarea bunurilor

Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător sau în Oficiile Poștei Române, conform opțiunii Clientului. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

Garanții

Toate Bunurile comercializate de către Dolce Vizio Hari Caffe SRL, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. În cazul Bunurilor vândute și livrate de Dolce Vizio Hari Caffe SRL, certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service națională, fie sunt emise de către Dolce Vizio Hari Caffe SRL, ori de alți parteneri de service Dolce Vizio Hari Caffe SRL. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comanda, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau de pe dolceviziocaffe.ro, va deține o evidentă a certificatelor de garanție emise de Dolce Vizio Hari Caffe SRL putându-le salva și arhiva la randul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore în contul de client, vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de email: [email protected]. În cazul certificatelor de garanție emise de producători, Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garantiei. Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalata în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected] .Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către Dolce Vizio Hari Caffe SRL, iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui Bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii dacă nu este stipulat altfel în pagina produsului.

Transferul proprietății bunurilor

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrarilor efectuate de personalul Vânzătorului).

Răspundere

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare tertă parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul acceptă in mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii. Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului. Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către Dolce Vizio Hari Caffe SRL, aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea check boxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.